Publicat: Dt Gen 12, 2010 12:47 am Assumpte: Les selles i els triffids
Hola a tots!!
No m'imaginava que hi hagués gent que es currés pelis o series en català!! Mooooooooooooooooooooooola!!!!
Doncs no se si algú ha fet la petició pero jo fa temps que estic buscant (ja que me la vaig mig carregar al grabar a sobre quan la tenia en vhs) la pel.licula de "selles de muntar calentes" amb l'audio en català, moltissim millor que el doblatge en castellà!! A veure si em podeu dir alguna coseta o per on puc buscar..........ja vaig escriure a tv3 però al no ser una producció seva no poden fer res snif snif
I l'altre petició es per la sèrie " el dia dels triffids" es pot aconseguir en algun lloc??? recordo que les put.. plantes em feien tindre mal sons!!!!
Per mi, El Dia dels Triffids és una de les grans sèries de ciència ficció emeses per TV3. Però és al bagul dels records. Com no l'emetin BTV o 8tv no hi ha res a fer.
Per cert, que fa unes setmanes van fer-ne un remake, els de la BBC, posada al dia. Encara l'haig de veure. Tan aviat com tingui els subtítols del segon episodi m'hi poso.
Per cert, benvingut a Mecanoscrit! _________________
Publicat: Dl Mar 08, 2010 11:56 am Assumpte: trifidds!
he aconseguit trobar els capitols dels triffids, amb els subtitols en castellà, també els vaig trobar en v.o. però encara en queden alguns per baixar....algo es algo!! la peli de l'any 62 també la vaig baixar...
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum