Registrat: Apr 22, 2008 Missatges: 42 Ubicació: Barcelona
Publicat: Dl Jun 22, 2009 4:14 pm Assumpte: Re: i ja posats...
Spock escrigué:
nireak escrigué:
Endavant amb la feina tant ben feta a la que ens teniu acostumats!
I de la qual en podries formar part, si volguessis, és clar...
Ara mateix intento fer de manteniment de fonts de ST...una mica per lliure...per puc col·laborar també com a llençament, etc... Ja direu _________________ In some cultures what I do would be considered normal
Publicat: Dc Jul 08, 2009 1:15 pm Assumpte: Un milió de gràcies!
Vull donar les gràcies de tot cor a tots els col·laboradors que han fet possible el retorn de Star teck TNG (3era. temporada). Una forta abraçada amb la meva gratitud i la del meu marit! Mª Dolors! (Ho compartim en llançament)
soc un megafan de st, ara mateix estic pel final de la 3ª temporada de tng despres de veure enterprise, voy, ds9 ( vaig començar al reves ) i ara estic com un boig buscant le 4ª temporada de tng en catala, on la puc trobar? la pujareu aviat?
Registrat: Dec 04, 2006 Missatges: 5 Ubicació: Barcelona
Publicat: Dj Gen 21, 2010 1:28 pm Assumpte: Quarta temporada de Star Trek TNG
Quan començareu a posar la quarta temporada de Star Trek TNG? Tinc descarregat tota la tercera, però ľúltim capítol, El bo i millor d'ambdós móns (1a Part), no el vull veure fins que no tingui la segona part (primer capítol de la quarta temporada). M’avisareu quan estigui? Moltes gràcies. [/url] _________________ Josep Maria 15.
Registrat: Apr 11, 2005 Missatges: 4961 Ubicació: Barcelona
Publicat: Dj Gen 21, 2010 5:28 pm Assumpte: Quarta temporada de Star Trek TNG... aviat, aviat...
josepmaria escrigué:
Quan començareu a posar la quarta temporada de Star Trek TNG? Tinc descarregat tota la tercera, però ľúltim capítol, El bo i millor d'ambdós móns (1a Part), no el vull veure fins que no tingui la segona part (primer capítol de la quarta temporada). M’avisareu quan estigui? Moltes gràcies. [/url]
T'avisarem, com a tothom, mitjançant notícia a la primera plana.
No voldria posar la ma al foc i cremar-me, però calculo que d'aquí a una dotzena de dies reprendrem la publicació de TNG.
Aprofito per a recordar que El bo i millor d'ambdós móns (1a i 2a Part) estan considerats dos dels millors episodis de tota la sèrie, juntament amb Futur imperfecte i La llum interior _________________
Publicat: Dv Feb 05, 2010 11:13 pm Assumpte: TNG 4ta. temp.
S'agraeix molt la feina, de veritat... ens feu passar molt bones estones...Esperem amb il·lusió els capítols, però només quan pugui ser... moltes gràcies i una abraçada!
Publicat: Dg Feb 07, 2010 9:33 am Assumpte: Re: Quarta temporada de Star Trek TNG... aviat, aviat...
Spock escrigué:
Aprofito per a recordar que El bo i millor d'ambdós móns (1a i 2a Part) estan considerats dos dels millors episodis de tota la sèrie, juntament amb Futur imperfecte i La llum interior
No ho sabia això!, me'ls miraré amb especial atenció.
Moltes gràcies per la informació i, com sempre, molt agraït per la feina que feu.
Registrat: May 21, 2007 Missatges: 1494 Ubicació: al Bàltic, mirant que no es refredi l'aigua...
Publicat: Dg Feb 07, 2010 9:58 am Assumpte: Re: Quarta temporada de Star Trek TNG... aviat, aviat...
Mikaku escrigué:
Spock escrigué:
Aprofito per a recordar que El bo i millor d'ambdós móns (1a i 2a Part) estan considerats dos dels millors episodis de tota la sèrie, juntament amb Futur imperfecte i La llum interior
No ho sabia això!, me'ls miraré amb especial atenció.
Moltes gràcies per la informació i, com sempre, molt agraït per la feina que feu.
...i un consell: busca una estona prou llarga...i mira-te'ls seguits! Paga la pena..
i, com t'han dit més amunt, la quarta ben aviat...
Roman atent a la pantalla... _________________ l'otger, qui si no...
Publicat: Dt Feb 09, 2010 9:22 am Assumpte: Re: Quarta temporada de Star Trek TNG... aviat, aviat...
Spock escrigué:
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum