Exacte, i a sobre la setmana pasada em poso a veure el capitol i no entenia res, resulta que em faltaban per veure dos capitols que avian emes el diumenge anterior, cuant sempre ho havien emes nomes dissabtes, no tenia ni idea que els diumenges podien emetre capitols tambe.
Hola xavi11, doncs tu ja veus com son els de tv3, gaire bé hem d'estar 24h de guàrdia per poder saber el que emetran, tan aviat fan dos el dissabte junts i un sense els títols de crèdit i l'altre sense presentació, això en indignant, però clar és el que hi ha, després fan dos el diumenge o tan aviat només fan un el dissabte, veritablement és un caos, però encara ens en sortim prou bé.
Gràcies per entendre-ho.
Xavi11 escrigué:
Si a part de la qualitat, es genial que no haguem de veure el "13" a un costat i el "D3" a l'altra de la pantalla.
Això en aquesta casa sempre procurem fer-ho i si a sobre ens ho agraeixen doncs millor que millor.
Espero veure't força sovint per aquí, si necessites quelcom ja saps.
Registrat: Apr 11, 2005 Missatges: 4961 Ubicació: Barcelona
Publicat: Ds Ago 29, 2009 7:57 am Assumpte: Ja saps
Xavi11 escrigué:
Vaig començar a buscarla, inclus vaig escriure a tv3 i al final vaig trobar els dos primers capitols en aquesta web amb una qualitat increible. Aixi que gracies i felicitats als capturadors.
I a la Cap de Calendari, i a la Cap de Jardineria, i al Cap de Definicions Tècniques, i als Ripejadors i Muntadors, i a l'Equip de Control de Qualitat, i als Equips de Llançament i Manteniment...
Xavi11 escrigué:
Si a part de la qualitat, es genial que no haguem de veure el "13" a un costat i el "D3" a l'altra de la pantalla.
Cerca altres muntatges, compara i escull amb quins et quedes. Rebutja imitacions i amateurs: no hi ha color _________________
Publicat: Dj Oct 08, 2009 11:15 pm Assumpte: Hoola!!
Ja fa alguns dies que la If em va enviar la rebuda oficial, però per causes alienes a la meva voluntat (res psiquic ni extraterrestre, afortunadament) he estat més penjat que un pernil assecant-se i no he tocat el meu ordinador (el de la feina sí, però no puc fer-hi aquestes coses ;P)
Doncs bé, em dic Daunido, principalment per què tinc una certa dèria a coleccionar daus, com que Déu no hi juga...
Apart, també tinc una certa edat, veig pel que he anat llegint, que no sóc l'únic i la falera per la ciència ficció em ve de petit mirant la tele els dissabtes a la tarda o els divendres al vespre... apart de tenir la sort que en fessin alguna al cinema del poble...
el primer llibre que em va enamorar va ser "el trajecte final" i d'aquí a la resta va ser un pimpampum...
Publicat: Dv Oct 09, 2009 7:37 am Assumpte: Re: Hoola!!
Daunido escrigué:
Ja fa alguns dies que la If em va enviar la rebuda oficial, però per causes alienes a la meva voluntat (res psiquic ni extraterrestre, afortunadament) he estat més penjat que un pernil assecant-se i no he tocat el meu ordinador (el de la feina sí, però no puc fer-hi aquestes coses ;P)
Doncs bé, em dic Daunido, principalment per què tinc una certa dèria a coleccionar daus, com que Déu no hi juga...
Apart, també tinc una certa edat, veig pel que he anat llegint, que no sóc l'únic i la falera per la ciència ficció em ve de petit mirant la tele els dissabtes a la tarda o els divendres al vespre... apart de tenir la sort que en fessin alguna al cinema del poble...
el primer llibre que em va enamorar va ser "el trajecte final" i d'aquí a la resta va ser un pimpampum...
Benvingut Daunido, a mecanoscrit.
Mira doncs, el que podries fer és que amb el pimpampum t'enamoris del nostre web i vas passa'n-t'hi de tant en tant, o millor tot sovint.
Aquest el tens?
Vigila que és un parany per que et quedis aquí amb nosaltres i puguis col-laborar amb el que més t'agradi jejejejeje
Publicat: Dv Oct 09, 2009 11:10 am Assumpte: Mmmm...
Daunido escrigué:
Apart, també tinc una certa edat, veig pel que he anat llegint, que no sóc l'únic i la falera per la ciència ficció em ve de petit mirant la tele els dissabtes a la tarda o els divendres al vespre...
Hola, Astroboy! Benvingut a Mecanoscrit. Ja veuràs com no t'acabaràs tota la ciència ficció que hi ha aquí Per cert, suposo que deus estar esperant la pel·lícula que s'estrenarà d'aquí poc i que revisita Astroboy, no? _________________
doncs si, te molt bona pinta i amb els efectes d'avui en dia quedarà genial. A veure si el guió compleix....
per cert, estic buscant com un boig la temporada 4 de star trek tng en catala algu en sap on la puc trobar??
+
Doncs per la 4a temporada de TNG no caldrà que t'esperis gaire. Ara mateix estan publicant els últims de la 3a. Així que és qüestió de dies perquè veiem la 4a. L'Spock t'ho podrà confirmar millor. _________________
Publicat: Dt Gen 12, 2010 12:26 pm Assumpte: TNG 4a
Txus escrigué:
Doncs per la 4a temporada de TNG no caldrà que t'esperis gaire. Ara mateix estan publicant els últims de la 3a. Així que és qüestió de dies perquè veiem la 4a. L'Spock t'ho podrà confirmar millor.
Aquesta setmana publiquem el darrer episodi de la tercera. el 3x26 El bo i millor d'ambdós mons, i començaren la quarta en un parell de setmanes més, tan aviat com el mestre PIZARRIN tingui un gruix de producció suficient, i l'Otger hagi fet els pertinents CQs
Una visita en aquesta gran pàgina sempre s'ha de fer!!!
Salutacions!
P.D.: IF si que tinc cintes VHS, un munt, però de series només tenia els joves (ara ja en dvd), i bastantes pel.licules si que tinc en català, s'hauria de mirar la qualitat de la cinta vhs........
Registrat: May 25, 2005 Missatges: 2546 Ubicació: (Gràcia) Barcelona
Publicat: Dl Feb 08, 2010 12:34 am Assumpte:
kiru escrigué:
Jo també em presento! Kiru pa servirles
M'alegro veure't per aquí Kiru !!
kiru escrigué:
P.D.: IF si que tinc cintes VHS, un munt, però de series només tenia els joves (ara ja en dvd), i bastantes pel.licules si que tinc en català, s'hauria de mirar la qualitat de la cinta vhs........
No passis gaire ànsia per la qualitat de les cintes, ja que només ens interessa l'àudio.
Tindries una llista, i me l'envies per privat? _________________ Les grans obres les somien els genis bojos, les realitzen els lluitadors nats, les gaudeixen els feliços entenimentats i les critiquen els inútils crònics. (Proverbi rus)
Sabeu si la serie Mossèn Charlie existeix per algún lloc?????????
Gràcies!!
P.D.: IF potser vaig exagerar al dir moltissimes pelicules en català....jejeje....ara de memòria et diria que tinc unes 15 o 20 com a molt, però he de revisar l'antiga llista per assegurar-me...
Registrat: May 25, 2005 Missatges: 2546 Ubicació: (Gràcia) Barcelona
Publicat: Dt Feb 09, 2010 12:34 pm Assumpte:
kiru escrigué:
Sabeu si la serie Mossèn Charlie existeix per algún lloc?????????
La serie es del 1986 i com no la tornin a reemetre veig difícil trobar-la. _________________ Les grans obres les somien els genis bojos, les realitzen els lluitadors nats, les gaudeixen els feliços entenimentats i les critiquen els inútils crònics. (Proverbi rus)
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum