Publicat: Ds Abr 12, 2008 10:23 pm Assumpte: Episodi II en català
Hola, estic buscant la versió en català de l'episodi II.
No em digueu que no l'han doblat perquè jo la vaig anar a veure al cine en català, el problema és que no ho han posat al dvd ni en vhs, i si hi és no ho he sabut trobar.
Algú la té?
Registrat: May 21, 2007 Missatges: 1494 Ubicació: al Bàltic, mirant que no es refredi l'aigua...
Publicat: Ds Abr 12, 2008 10:43 pm Assumpte: star wars
hola yukina, i bona nit...
jo diria que la versió catalana de l'àudio del segon episodi d'star wars mai ha sortit de les sales de cinema...
Com tu dius, no ha estat inclós en els tracks dels dvds.
I, que jo sàpiga, mai no ha estat emesa per tvc...
O sigui, que sento no dar-te millors noves...
Potser algú sàpiga alguna cosa que jo desconec...
L'han doblat segur en català, m'ho han confirmat al fòrum de rucatalà, però allà ningú no la té tampoc. La vaig anar a veure als cines oscar de girona, no la feien enlloc més.
Gràcies igualment otger
Registrat: Nov 10, 2005 Missatges: 1275 Ubicació: Al pais de les piruletes
Publicat: Dj Abr 17, 2008 3:42 pm Assumpte:
yukina escrigué:
L'han doblat segur en català, m'ho han confirmat al fòrum de rucatalà, però allà ningú no la té tampoc. La vaig anar a veure als cines oscar de girona, no la feien enlloc més.
Gràcies igualment otger
Jo tambe hi vaig anar a aquestes sales i confirmo que era en català
Publicat: Dj Abr 17, 2008 6:12 pm Assumpte: L'amenaça fantasma, també
Jo vaig anar al cinema, a Mallorca, a veure l'Episodi I i l'Episodi II (a més del III, és clar) i us puc assegurar que eren totes dues en català. I em va fer moltíssima de ràbia veure com després s'editaven sense incloure l'àudio en català.
M'imagín que l'únic que podem fer és esperar que qualque dia les facin per TV3 o per IB3.
Salut!
[...]
M'imagín que l'únic que podem fer és esperar que qualque dia les facin per TV3 o per IB3.
Benvingut/da betitonina!
Hi ha dues possibilitats:
- Que la facin pels canals de TV3.
- Que no la facin pels canals de TV3.
Si la fan pels canals de TV3 ja mirarem de capturar-la i de posar-la al catàleg de Mecanoscrit.
Si no la fan pels canals de TV3 hi ha dues possibilitats:
- Que la facin pels canals d'IB3.
- Que no la facin pels canals d'IB3.
Si la fan per algun canal d'IB3 necessitarem algú de ses illes que la capturi i enviï l'àudio (o directament que la monti) per poder posar-la al catàleg de Mecanoscrit.
Si no la fan per algun canal d'IB3 continuarem buscant i esperant l'ocasió.
Conte contat, conte explicat!
O sigui si saps d'algú que rebi IB3 en TDT (numérique que diuen en francès) avisa perquè, digital o analògica, potser aquest algú reb imatges que ací al Principat no arriben (i més que les imatges l'àudio).
Si a més aquest algú li agrada la ciència ficció en aquest moment a IB3 emeten Salt quàntic que pot agradar-li de capturar-la. Enviar l'àudio és fàcil ja li explicariem. _________________ La violència és l'últim recurs de l'incompetent. I.Asimov
s. XVIII: "Via fora als adormits".
s. XXI: "No cal matar als col·laboracionistes, n'hi ha prou amb despertar-los en la democràcia i la justícia".
Publicat: Dl Feb 08, 2010 7:16 pm Assumpte: star wars català
hola!!
no se si encara les buscareu en català...........però les tinc les 3 en vhs de quan les van fer per tv3 uns nadals de fa...ummmmm....20 anys? s'hauria de mirar la qualitat.....
Registrat: Apr 11, 2005 Missatges: 4968 Ubicació: Barcelona
Publicat: Ds Feb 20, 2010 5:42 pm Assumpte: Privat
kiru escrigué:
no se si encara les buscareu en català...........però les tinc les 3 en vhs de quan les van fer per tv3 uns nadals de fa...ummmmm....20 anys? s'hauria de mirar la qualitat.....
Registrat: May 21, 2007 Missatges: 1494 Ubicació: al Bàltic, mirant que no es refredi l'aigua...
Publicat: Dg Feb 21, 2010 2:31 am Assumpte:
kiru escrigué:
...fa vint anys l'episodi I, el II i el III no existien...
no t'estaràs confonent amb el IV, el V i el VI?...
que aquestes si que les tenim...
de totes maneres, gràcies... _________________ l'otger, qui si no...
Registrat: Feb 15, 2010 Missatges: 15 Ubicació: Perpinyà
Publicat: Dv Abr 09, 2010 2:19 pm Assumpte:
Hola tothom!!!!
Soc català, de França, del rossello on hi ha la vila de Perpinyà!!!!^^
A mi també m'agradaria moltissim si algu pugués pujar l'episodi II l'atac dels clons!!!!
Pero també m'agradaria si es pugués fer la trilogia clàssica (episodis IV, V, VI) tal i com va sortir al cinèma, és a dir, sense les escenes afegides...i tal.....
La veritat és que soc un puriste, i la versio que hi ha a la mula és la remasteritzada!!! La trilogia clàssica sense modificacions la vaig trobar en castellà; doncs si algu tingués els audios de tv3 (de la versio cine és clar), i si em pugués donar-los, em faria molt de goig!!!!
Esperi respostes!!!^^ aixi podriem fer una versio catalana de la trilogia clàssica tal i com va sortir al cine, sense escenes afegides dels anys 1997 i 2004!!!!! perquè una obre no s'ha de canviar puix que perteneix a la seva época, oi!!!!!!
Moltes gràcies per la seva coprensio i a vejem si es pot fer aixo!!!^^ i aveure tbé per lepisodi II!!!!
Registrat: Apr 11, 2005 Missatges: 4968 Ubicació: Barcelona
Publicat: Dv Abr 09, 2010 4:45 pm Assumpte: A veure...
Castagne escrigué:
Hola tothom!!!!
Benvingut Castagne!
Castagne escrigué:
Soc català, de França, del rossello on hi ha la vila de Perpinyà!!!!^^
I la USAP, i els Dragons Catalans...
Castagne escrigué:
Pero també m'agradaria si es pugués fer la trilogia clàssica (episodis IV, V, VI) tal i com va sortir al cinèma, és a dir, sense les escenes afegides...i tal.....
Bufffff... La memòria no ajuda, però diria que recordo...
A les sales de cinema només es va passar l'Episodi VI en català, El retorn del Jedi. Ignoro que s'en va fer d'aquell àudio, ja que els DVDs no incorporen el català, però en qualsevol cas si la còpia no coincideix amb l'emesa per TV3... malament podrem fer un muntatge "nadiu".
Els episodis IV i V no es van estrenar en català, i per tant les versions d'àudio que circulen són les de la versió televisiva.
Publicat: Dv Abr 09, 2010 11:39 pm Assumpte:
Merci l'amic per la resposta!!!!
Pero si la versio televisiva ha estat emesa abans del 1997, normalment coincideix sense cap problema, perquè les modificacions son daquest any 1997, abaqns passaven per la tv3 la versio tal i com va sortir a cinèma, llavors es possible!!!
He llegit que algu tenia els audios abans del 1997 en aquest post, doncs podem fer-la!!!
Moltes gràcies amic per respondre'm tan vaiat!!!!^^
Evidentment, els àudios són d'abans de les millores (o pitjores, segons com es miri), així que haurien de coincidir amb les versions antigues. En les edicions en DVD actuals, hi ha 1 DVD amb les versions remasteritzades del 2004 i 1 DVD amb les edicions sense efectes renovats, o sigui, que deu ser les de tota la vida. _________________
Publicat: Ds Abr 10, 2010 7:24 pm Assumpte:
doncs si algu té els audios de abans del 1997, és a dir abans dels cambis fets per george qlqucas, que m'ho digui, i fem la versio catalana de la trilogia clàssica tal i com va sortir al cinèma!!!!!
Totes les hores són GMT + 1 Hora Anar a pàgina 1, 2Següent
Pàgina 1 de 2
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum