Publicat: Dj Oct 09, 2008 4:24 pm Assumpte: Suggeriment BR25 Capitol 1 SUBTITOLS
Hola de nou!!!
Voldria fer un suggeriment:
Podria algu refer el capitol 1 amb els subtitols incrustats ja dins del arxiu .AVI? Es a dir que no fes falta baixar l'arxiu .SRT per poder veure'ls.
A veure si es possible que algu pogues fer-ho, ja que crec que es mes comode tenir-ho aixi (i sobretot si algu ho visualitza amb reproductors multimedia)...
hi ha sempre certa polèmica al voltant de l'incrustament de subtítols, ja que un cop hi són, no es poden treure mai de l'arxiu de vídeo.
el que passa és que si estan separats, els subtítols es separen de l'arxiu de vídeo quan corren per internet, i de vegades es un rotllo trobar el subtítols adequats a la versió que t'has descarregat.
però sent el cas de només uns pocs subtítols per els trossos sense doblatge, jo votaria perquè es fessin incrustats. el que passa es que l'arxiu es bastant antic, i hi han molts altres projectes, sèries, pelis i demés, que esperen a la cua de llançament, de manera que aquest es un tema poc prioritari, ja que, al cap i a la fi, els subtítols ja hi són. _________________
Hola, Ultraman, tinc previst fer una nova versio del capitol pilot, no nomes amb les escenes del dvd subtitulades sino incluent-hi les escenes en català que tenim i no hi han al dvd.
Espero no trigar gaire a tenir-la tot i que encara haurà de pasar el proces previ al llaçament.
El capitol 1 que hi ha actualmente ¿te aquest subtitols incrostats?, es que l'altre dia el vaig baixar i no sortien els subtitols. Potser es que el vaig veure com a DVD i no com DVIX.
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum